A CREATIVE CONFERENCE

INSPIRE. CREATE. REPEAT.

August 21st – 22nd 2016

Stockholm, Sweden

Gather is a responsive website template for events, conferences, meetups, webinars etc. This template can be used of all type of gatherings. It has many features specifically designed for events like RSVP, Eventbrite Integration, Subscribe and contact. it also comes with different color versions to choose.

EVENT WILL START IN
  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

Add to My Calendar 2016-05-04 12:00:00 2016-05-04 18:00:00 Europe/London Gather Event Theme Gather is a responsive event theme with many awesome features including add to my calendar feature. Awesome. huh? tockholm, Sweden CTHthemes [email protected]

THE SCHEDULE

Acreditación

09:00 AM

Sesión de apertura institucional

BIENVENIDA Y OBJETIVOS DE LA JORNADA

Valentín Pich Rosell. Presidente del Consejo General de Economistas.
Lorenzo Lara Lara.Vicepresidente del Consejo General de Economistas. Copresidente REA+REGA Auditores.
Carlos Puig de Travy. Copresidente del REA+REGA Auditores.
Pascual Fernández Martínez.Decano del Colegio de Economistas de Madrid
Eladio Acevedo Heranz. Vicepresidente del REA+REGA Auditores.

09:30 AM

Presentación e inaguración

Alberto Nadal Belda. Secretario de Estado de Presupuestos y Gastos. Ministerio de Hacienda y Función Pública.

09:35 AM

Conferencia inaugural

«Del proceloso déficit público a las finanzas de la economía disruptiva»
PONENTE: José Mª Gay de Liébana. Profesor Titular de Economía Financiera y Contabilidad Universidad de Barcelona.

10:00 AM

Sesión general 1

“Auditoría de los clubs de fútbol”

PONENTE: Ramón Robert Estrella. CEO RCD Espanyol.
PRESIDENTE: Emilio Álvarez Pérez-Bedia. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Salustiano Velo Sabín. Vocal del Comité de Coordinación del REA+REGA Auditores.

11:00 AM

Coofee break

11:45 AM

Sesión general 2

«Actualidad del Control de la actividad de auditoría, su incidencia en el MCCI REA-REGA: Adaptaciones y simplificaciones»

PONENTE: Miguel Bolumar Lara. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.
PRESIDENTE: Mikel Elósegui Argote. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: José Antonio López Álvarez. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

12:15 PM

Sesión general 3

“Liderazgo y transformacion. Especial mencion al impacto en las Pymes de auditoría”

PONENTE: Juan Abellán Marichalar. Economista. Profesor del Instituto de Empresa.
PRESIDENTE: Carlos Prieto Menéndez. Director de la Cámara de Comercio de Madrid.
MODERADOR: Ana Mª. Moreno Artés. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

13:00 PM

Almuerzo

14:00 PM

Sesión general 4

“El nuevo Informe de auditoría ”

PONENTE: Mª Jesús Alonso Pérez. Subdirectora General de Normas Técnicas del ICAC.
PRESIDENTE: Txema Valdecantos Bengoetxea. Coordinador del Comité de Normas y Procedimientos del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: David Trujillo Ferreras. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

15:30 PM

Sesión general 5

ORGANIZADA EN COLABORACIÓN CON CUMPLEN Y DIRSE

“Sistemas de compliance. Implantación y autodiagnóstico”

PONENTES: Carlos Alberto Saiz Peña. Presidente Cumplen (Asociación de Compliance Officers).
Elena Bascones de la Torre. Vicepresidenta de Cumplen (Asociación de Compliance Officers).
PRESIDENTE: Francisco Hevia Obras. Presidente de DIRSE.
MODERADOR: Francisco Sierra Capel. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

16:30 PM

Coffee Break

17:30 PM

Sesión general 6

“Proyectos normativos del ICAC en materia contable”

PONENTE: Juan Manuel Pérez Iglesias. Subdirector General de Normalización Contable de ICAC.
PRESIDENTE: Gustavo Bosquet Rodríguez. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Francesc Garreta Dalmau. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

18:00 PM

Sesión general 7

ORGANIZADA EN COLABORACIÓN CON FIASEP

“La auditoría pública en las entidades locales: Aplicación del Real Decreto 424/2017”

PONENTE: Jorge Castejón González. Director de la Oficina Nacional de Auditoría (ONA).
PRESIDENTE: Miguel Ángel Cabezas de Herrera. Presidente de la Fundación FIASEP.
MODERADOR: Ramón Madrid Nicolás. Vicepresidente REA+REGA Auditores.

19:00 PM

Fin de las sesiones

20:00 PM

Sesión general 8

“Intregated Reporting”

PONENTES: Enrique Torres. Programme Lead: Training. Consejo Internacional de informes integrados (IIRC).
Luis Piacenza. Vocal del Grupo de Trabajo de Responsabilidad Social e Informes Integrados del REA+REGA Auditores.
PRESIDENTE: Max Gosch Riaza. Coordinador del Grupo de Trabajo de RSC e Informes Integrados del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Adolfo Nuñez Astray. Director de Relaciones Institucionales del REA+REGA Auditores

09:00 AM

Sesión general 9

“Objetivos de calidad y riesgos en la dirección, supervisión y revisión del equipo del encargo de auditoría, así como en la revisión de control de calidad”

PONENTE: Eva Castellanos Rufo. Subdirectora General del Control Técnico del ICAC.
PRESIDENTE: Lorenzo Lara Lara. Copresidente del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Francisco Martínez Casado. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

10:00 AM

Coffee break

11:00 AM

Sesión general 10

“Digitalización”

PONENTES: Xavier Subirats Alcoverro. Economista. Partner AMSEL.
Loreta Calero Pérez. Auditora. Economista. Miembro del REA+REGA Auditores.
PRESIDENTE: Eladio Acevedo Heranz. Vicepresidente del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Xavier Amargant Moreno. Vocal del Consejo Directivo del REA+REGA Auditores.

11:30 AM

Mesa redonda

ÓRGANOS ESPECIALIZADOS CGE
“Cómo afectan las novedades contables, fiscales y concursales a la auditoría”

PONENTES: Juan Carlos Robles Díaz. Vicepresidente de Expertos en Economía Forense REFOR-CGE.
Jesús Sanmartín Mariñas. Presidente de Asesores Fiscales REAF-REGAF-CGE.
Francisco Gracia Herréiz. Presidente de Economistas Contables EC-CGE.
PRESIDENTE: Carlos Puig de Travy. Copresidente del REA+REGA Auditores.
MODERADOR: Juan Carlos De Margarida. Secretario General del Consejo General de Economistas. Presidente del REDI-CGE.

12:15 PM

Conferencia de clausura

“Situación de la Auditoría de Cuentas. Presente y futuro”

Enrique Rubio Herrera. Presidente del ICAC

13:15 PM

Clausura institucional

Alfredo González-Panizo. Subsecretario de Economía, Industria y Competitividad

13:45 PM

Fin de la jornada

14:00 PM

WHAT TO EXPECT

One great night

We’re honoured to have 4 amazing industry experts Mike Kus, Jeremy Keith, Robin Christopherson and Sarah Parmenter!

Location

We’re honoured to have 4 amazing industry experts Mike Kus, Jeremy Keith, Robin Christopherson and Sarah Parmenter!

Free food and drink!

We’re honoured to have 4 amazing industry experts Mike Kus, Jeremy Keith, Robin Christopherson and Sarah Parmenter!

Accommodation

We’re honoured to have 4 amazing industry experts Mike Kus, Jeremy Keith, Robin Christopherson and Sarah Parmenter!

WHAT PEOPLE SAYS

They love it. Read what the previous attendees had to say!

Where to stay

Finding a good hotel can be tricky. So here are some of our favorite hotels nearby event location

hotel_1

First Hotel Reisen

From $90 per night

Visit Website

hotel_2

Hotell Kung Carl

From $120 per night

Visit Website

hotel_3

Radisson Blu Waterfront Hotel

From $45 per night

Visit Website

PRICING

Choose your favorite pass for the event.

Silver Pass
$49
  • Regular Seating
  • Free Snacks
  • Custom Swags
  • Certificate

Choose Silver Pass

Gold Pass
$99
  • Front Seating
  • Free Coffee / Snacks
  • Free T-Shirt
  • Custom Swags

Choose Gold Pass

Vip Pass
$149
  • VIP Seating
  • Buffet Lunch
  • Free T-Shirt
  • Crumpler Backpack

Choose VIP Pass

Frequently Asked Questions
How can I get to the venue?

The map and Contact details are listed within the contact information.You will also receive a confirmation email with location map.

What about accommodation?

The cost of the hotel accommodation and travel is not included in the event fee. For corporate accommodation rate, please contact us directly.

What payment types do you accept?

All payments are processed via PayPal. You may also pay at the time of event. But please reserve your seat by contacting us directly.

Can I get a refund on my tickets?

All tickets are non-refundable unless the event is cancelled by us, in which case we will always make a full refund.

OUR SPONSORS

Event is supported by easily recognisable companies and products which we use everyday.

GET DIRECTIONS

Fill the form below to get directions to our event location

Enter Direction from and Travel Mode from the left form to see directions.

location-icon

ADDRESS

Level 5, Meet n Party,

Barnhusgatan 7 b,

125 Stockholm, Sweden

Time: 10:30 AM to 3:30 PM

email-icon

CONTACT

[email protected]

[email protected]

+1 400 253 1800

+33 230 58 5420

SEND US A MESSAGE

If you have any questions about the event, please contact us directly. We will respond for sure.






    LETS GATHER TOGETHER

    JOIN THE CONFERENCE

    back to top